Knights of the Round Table
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (:

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Anavrin

Anavrin


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 24-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Op straat, in een huis

Character sheet
Naam:: Anavrin
Afkomst:: Saks
Crush:: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Empty
BerichtOnderwerp: Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (:   Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Icon_minitimema feb 24, 2014 5:02 pm

Hallo iedereen!

Ik ben Leah, ik ben dertien jaartjes oud en ik hou van schrijven en RPG'en. Dat viel natuurlijk totààl niet te verwachten, haha.
Ik verwacht niet dat veel mensen me hier zullen kennen, maar twee van de mensen hier moeten toch wel al eens van me gehoord hebben, haha.
En ja, ik ben hier gekomen door Addyson, die me stuurde dat dit een leuk forum was, zo met een fantastische "hinthint" erachter (:
Ik zal me straks bezig houden met m'n karakter, maar dit is dus een soort van "ik".
I know, ik ben slecht in het beschrijven van mezelf, dus als je vragen hebt, mag je ze altijd stellen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Addyson
Leidster Saksen
Addyson


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 21-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : België (:

Character sheet
Naam:: Addyson
Afkomst:: Saks
Crush:: That make's you weak.

Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (:   Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Icon_minitimema feb 24, 2014 5:57 pm

Ja, ik ben erg subtiel... :')

Welkom poeperd. <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Anavrin

Anavrin


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 24-02-14
Leeftijd : 23
Woonplaats : Op straat, in een huis

Character sheet
Naam:: Anavrin
Afkomst:: Saks
Crush:: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (:   Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Icon_minitimema feb 24, 2014 6:01 pm

Super subtiel, haha.
En bedankt nog, by the way (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Addyson
Leidster Saksen
Addyson


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 21-02-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : België (:

Character sheet
Naam:: Addyson
Afkomst:: Saks
Crush:: That make's you weak.

Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (:   Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Icon_minitimema feb 24, 2014 6:05 pm

Mwhaha ;3 
graag gedaan (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (:   Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (: Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Laat ik dan maar de eerste zijn die me ook in Real Life voorstelt (:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I do crazy if it costs my life day

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Knights of the Round Table :: Algemeen :: Voorstellen :: Persoonlijk-
Ga naar: